2/23/2016

COMEBACK

En oikeen tiedä kuinka voisin aloittaa kirjoittamisen, nimittäin siitä alkaa olla jo jonkin aikaa kun oon viimeksi bloggannut teille. Oon pitkään miettinyt kirjoittelun jatkamista ja viimein pättänyt tulla takaisin blogimaailmaan. Mun elämä on muuttunut aika paljon siitä kun viimeksi postailin, nimittäin lukio on vihdoin ohi ja tulevaisuus on avoimissa käsissä! Koska mun arki ei ole just tällä hetkellä koulunpenkillä istumista, on mulla myös päivisin aikaa tehdä enemmän juttuja mistä tykkään, ja sen takia myös valokuvaamiselle jää huomattavasti enemmän aikaa. Myös alkava kevät ja aurinko antaa lisää inspiraatiota ja halua kaivaa kameran kaapinpohjalta esille!

Mulla on vielä tarkoituksena tehdä pieniä muutoksia ulkoasuun ja ehkä vähän uudelleenopettelemista kuvanmuokkausten ja muiden blogijuttujen suhteen, mut eiköhän se tästä lähde rullaamaan! Blogi tulee jatkumaan suurimmaksi osaksi aika samanlaisena kuin ennenkin; asupostauksia, kauneusjuttuja ja sellasta lifestyle -tyylistä henkeä. Onkohan sielä ruudun toisella puolella enää jäljellä lukijoita, joita kiinnostaa lukea mun juttuja? :-) Palaillaan pian!
123456

10 kommenttia:

  1. Jee kiva saada sut takaisin, mä ainakin odottelen jo innolla sun uusia postauksia! :)

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, tosi ihana kuulla! :-)

      Poista
  2. Anonyymi24.2.16

    on on <3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi24.2.16

    jeee vihdoin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että tykkäät! :-)

      Poista
  4. Anonyymi24.2.16

    Ois kiva että kirjottaisit mitä sulle kuuluu, mitä puuhailet nykyään, mitä tulevaisuudensuunnitelmia, miten ylppärit meni ja jos sulta on tän tauon ajalta kuvia tms nii postaile ihmeessä:) onko sulla julkinen instagram?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Voin mielelläni tehdä postausta viimeajoilta ja postata kuviakin tänne, enimmäkseen mulla kuitenkin on vaan puhelinkuvia mutta ehkä ne on parempia kun ei mitään! Mut löytää instasta nimellä weraasofia :-)

      Poista
  5. Anonyymi24.2.16

    Jes! Sun blogi on ehdottomasti yksi mun suosikeistani ja tykkään ihan älyttömästi sun tyylistäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wau kiitos, piristi päivää tosi paljon! :-)

      Poista