4/14/2016

ARMY GREEN

IMG_6781
IMG_6816
IMG_6720

takki Bikbok
paita* Shein (täältä)
housut Vila
laukku H&M
kengät* Footway (täältä)

Tänään oon istunut koko aamupäivän auton ratissa autokoulun syventävää vaihetta suorittaessa, ihanaa että se alkaa vihdoin olla ohi! Sain pari päivää sitten paketin Footwayltä, joka sisälsi ihanan keväistä lisäystä mun kenkävalikoimaan. Niinkun mulla tosi usein (lue: aina) käy, myös Adidaksen superstarit on ollut mun no no -listalla, mutta kuinka ollakaan nyt ne löytyy mun jalasta. Miten maku voikaan muuttua niin helposti :-D Footwayn nettisivuilla pystyy valitsemaan kenkiä etsiessä valmiiksi oman kokonsa, joka on tosi kätevää ja helpottaa oikean mallin ja koon löytämistä!

*saatu blogin kautta

4 kommenttia:

  1. Anonyymi14.4.16

    apua siis sä näytät ihan siltä mallikoulun eveliinalta :-O

    VastaaPoista
  2. Ihana asu! :) <3

    VastaaPoista