8/29/2016

2 DAYS LEFT

Ihan uskomatonta, että lähtöön on enää pari päivää jäljellä. Koko elokuu on mennyt niin nopeesti, etten oo kerennyt ajatella asiaa sen kummemmin. Mulla on kuitenkin tosi levollinen olo koko matkasta ja ehkä vähän outoakin, ettei mua jännitä ollenkaan. Kyllähän se varmasti viimestään lentokentällä tulee haha! Oon vaan niin ilonen että pääsen lähtemään, vihdoin mulla on mahdollisuus päästä näkemään maailmaa ja uskallan toteuttaa sen unelman! Lähden sillä asenteella, että takaisin pääsen aina jos siltä tuntuu ja yritän muutenkin olla murehtimatta ja panikoimatta asioista turhaan, kaikki menee varmasti ihan hyvin! Meinaan kyllä postata Australiastakin aina kun vaan kerkeän ja on mahdollisuus, muuten mun matkaa pääsee seuraamaan reaalimmassa ajassa snapchatista: werasofiaa ja instagramista: weraasofia

Kuullaan seuraavan kerran maapallon toiselta puolelta!

IMG_9346
IMG_9385IMG_9328
IMG_9433
IMG_9422

neule Tiger of sweden
nahkatakki Shein*
tennarit Adidas*
hame H&M
laukku Rebecca Minkoff

*saatu blogin kautta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti