10/06/2016

WHAT I'VE BEEN UP TO...

aaa
Southbankin puolelta on niin ihanat näkymät kaupunkiin... // Lauantai-iltaa lähdössä viettämään // Ostin toisen pompomin ja tykkään siitä hirveesti tossa Rebecca Minkofissa, mut en vaan oikeen tiedä näyttääkö ne vähän talvisilta tässä 30+ asteen säässä... :-D // Rakastan kaikkea kookosta yli kaiken ja olin niin onnellinen kun löysin täältä kunnollista kookosjugurttia :-D Suomessa oon löytänyt vaan niitä kreikkalaisia jugurtteja jotka ei oo läheskään yhtä hyviä kun tää!
aaa3
Lempipuuhissa... Oon niin yllättynyt miten nopeesti täällä tarttuu väri pintaan, vaikka samalla saa kyllä olla supertarkka ettei polta itseensä // Surfers paradisella x2 ! // Oon ihan koukussa täällä olevaan meksikolaiseen "pikaruoka"ravintolaan, ihan parasta ruokaa ikinä..
aaa4
En oo shoppaillut täällä paljon mitään, mut viimeviikonloppuna ostin tän topin ja samalla mun luultavasti ekan ja vikan chockerin. En oikeen osaa päättää onko noi kivoja vai ihan kamalia... // Ihanaa kun pääsee Zaraan useamminkin kun muutaman kerran vuodessa! // Yks parhaista asioista täällä on kyllä rannat...

6 kommenttia:

  1. Reissukuume kyllä välittyy näitten sun postauksen vuoksi. Pidä ihana aika siellä ja koe kaikkea mahdollisimman paljon :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista :-) koitan kyllä nauttia joka hetkestä täällä! Tuntuu vähän oudolta vieläkin, kun päivittäin menee ulos ja pärjää helposti flipflopeilla, suomessa on niin tottunut siihen lämpimästi pukeutumiseen :D

      Poista
  2. Anonyymi7.10.16

    I H A N I A !

    VastaaPoista
  3. Moi! Haha tosi hämmentävää, oon lukenut sun blogia jo useita vuosia ja yhtäkkiä tajuun et ollaan vissiin samassa kaupupungissa (Brisbane..?) Tulin ite tänne pari viikkoo sitten ja nyt näillä näkymin oon jäämässä tänne pariks kuukaudeks töihin. Kirjottelin aikoinaan myös blogia ja nyt on vähän pyörinyt mielessä et pitäiskö alottaa uudelleen. Tuli heti mieleen et kaipaatko kuvausseuraa? :-) Kamera pölyttyy ihan turhaan jos en sitä pääse käyttään! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Kira! Oi vitsit mahtavaa! Tosi ihania kuvia sulla ja hieno blogi, kannatan jatkamista. :-) olis tosi kivaa mennä yhdessä kuvaamaan, en oo vielä löytänyt täältä ketään jonka kanssa kuvata kunnolla!

      Poista