2/14/2017

ÄNTLIGEN HEMMA


Untitled
Untitled
Untitled
Untitled

Tasan viikko sitten laskeutui mun lento Suomeen ja oon tässä siitä lähtien nauttinut ihan täysillä kotiinpaluusta. Mulla on vieläkin unirytmi ihan sekasin, joten arjesta kiinni saaminen vie vähän enemmän aikaa. Mut miten ihanaa on herätä aamulla omasta sängystä ilman herätyskelloa, mennä pitkille lenkeille koirien kanssa, pukea farkut ja lempparineule päälle, syödä aamupalaa kaikessa rauhassa, nähdä kaverit puolen vuoden jälkeen! Mulla on vielä jonkun verran kuvia julkasematta ausseista, mut tässä nyt alkuun muutamia. :-)

1 kommentti:

  1. Anonyymi16.2.17

    Hei kävit ilmeisesti Whitsundaysilla, oisko sulla jotain vinkkejä sinne? :) mulla ois pian suunnitelmissa reissata sinne, mutta en tiedä paljon mitään muuta kun että monet tekee siellä jotain purjehdustoureja, oiskohan joku sellanen paras..?

    VastaaPoista